Tim Hortons Smile Cookie Campaign raises funds for PMFRC

La campagne de Biscuit Sourire de Tim Hortons collecte des fonds pour le CRFMP

Two women and one man stand in front of window with smile cookie sticker, each holding smile cookie bag, one woman holding smile cookie
Submitted photo.

The 2023 Tim Hortons Smile Cookie Campaign was launched on May 1 and ran until May 7. During this time, Tim Hortons locations across Canada sold their famous Smile Cookies to raise funds for local charities and community groups. At the Garrison Petawawa location, the proceeds from Smile Cookie sales were donated to the Petawawa Military Family Resource Centre (PMFRC) to support programs that help military families thrive. The Smile Cookie campaign has been a tradition for over 25 years, and it continues to positively impact local communities across Canada. Last year, Tim Hortons restaurants raised a record-breaking $15 million for over 600 local charities and community groups across Canada. Celebrating the 2023 launch are, from left, Rosalie Bryan-Sack, Tim Hortons’ General Manager; Julie Hollinger, PMFRC Programs Manager; and Lieutenant Colonel (LCol) Andrew Mills, Acting Commander of 4th Canadian Division Support Group (4 CDSG).

La campagne de Biscuit Sourire de Tim Hortons collecte des fonds pour le CRFMP

La campagne de Biscuit Sourire de Tim Hortons 2023 a été lancée le 1er mai et s’est déroulée jusqu’au 7 mai. Pendant cette période, les succursales de Tim Hortons à travers le Canada ont vendu leurs célèbres Biscuits Sourire pour collecter des fonds pour des organismes de bienfaisance et des groupes communautaires locaux. À l’emplacement de Garrison Petawawa, les recettes des ventes de Biscuits Sourire ont été versées au Centre de ressources pour les familles des militaires de Petawawa (CRFMP) pour soutenir les programmes qui aident les familles de militaires à prospérer. La campagne de Biscuit Sourire est une tradition depuis plus de 25 ans et continue d’avoir un impact positif sur les communautés locales à travers le Canada. L’année dernière, les restaurants de Tim Hortons ont recueilli un montant record de 15 millions de dollars pour plus de 600 organismes de bienfaisance et groupes communautaires locaux à travers le Canada. À l’occasion du lancement de 2023, on retrouve, de gauche à droite, Rosalie Bryan-Sack, directrice générale de Tim Hortons; Julie Hollinger, directrice des programmes du CRFMP; et le lieutenant-colonel (Lcol) Andrew Mills, commandant par intérim du 4e Groupe de soutien de la Division du Canada (GS 4 Div CA).